středa 30. ledna 2008

Martin Brzóska

Tento učitel je pravděpodobně tím nejvtipnějším učitelem dějepisu, jaký mě kdy učil. A že mě jich ten dějepis už učilo. Jeho hlášky jednou vejdou do historie. A proto jsem se rozhodla, že si zavedu další rubriku - Gagy... ať mám pak na co vzpomínat a čemu se smát ^^

Brzóska: „Jednou vám povím, jak mě kamarádi narvali do popelnice…“

Brzóska: „A pokud by byl před válkou Žid přistižen s Němcem… nebo spíše s Němkou…“

Brzóska (1. světová válka): „…a ti Rusové, hajzli jedni…“

Brzóska: Omlouvám se, ale písemky jsem ještě neopravil, měl jsem doma jinou práci… no jako manuální…

Brzóska: My jsme na Pomocné vědy historické měli takovou paní, ona byla neslaná nemastná. My jsme si 14 dní mysleli, že to je chlap. Říkali jsme ji uspávačka hadů.

Brzóska: Josef Jungmann byl gymnaziální profesor. (zamyšleně, samolibě a s úsměvem) Něco jako já.

Brzóska: Nebyla to ani Čeština, ani Němčina. To byl takový slovní průjem.

Brózska (vypráví o thatcheristech – konzervativní pravici v Anglii): Hlásají naprosté soukromé vlastnictví. To je pro ty thatcheristy takový fetiš.

Brzóska: Vás hřeje mládí, mě podkožní tuk.

Brzóska: Vůči Rudolfovi byla obrovská averze. Nakonec to vyřešil jednoduše. Umřel.

Brzóska: No a pak prostě s hrůzou poznali, že ty armády jsou prostě úplně v prdeli.

Brzóska (vypráví o mládí Pol Pota): Pocházel z dobrých sociálních poměrů. Jeho tatínek pěstoval na rýžovém poli kukuřici.

Brzóska: „Tak a teď si napište – Vy jste jak urvaní ze řetězu!“

Brzóska (o Bartolomějské noci): „Ráno se probudili… a byli mrtví.“

Žádné komentáře:

Okomentovat