středa 30. ledna 2008

Změna identity

Dnešek byl ale mrtě dobrý (slovy mé drahé přítelkyně ^^). Zjistila jsem, že jsem docela kvalitní drbna a mám v úmyslu v této činnosti i nadále pokračovat. Proč? Jednoduše proto... že mě to baví a že lidé v naší třídě si ani nic jiného nezaslouží.

Utvrdila jsem se v přesvědčení, že mí spolužáci jsou určitě z jiné planety... a já, já a jedině já jsem... docela dobrá exotka. Nemám už chuť, zabývat se problémy ostatních (kromě Kivi a Nikitky... žj). Ať si je řeší sami! Ostatně roky už na to mají. Jen IQ asi ne... Ale nemůžeme se na ně zlobit.


Ale o čem jsem chtěla psát původně... Nikitka si ode dneška změnila identitu! Už jí nemám říkat Nikitka, ale Nykyshek! Navíc mě ještě sprdla za to, že jsem jí kdysi ve třeťáku (kdo si to má jako všechno pamatovat?) říkala Nikita Bobek (neřešte... ^^).

Takže... konec s Nikitkou! Na scénu přichází Nykyshek!!!

P.S.: Akorát teď nevím, jestli o ní mám mluvit v ženském rodě, nebo v mužském... Ono Nykyshek jasně vybízí k tomu, aby se mluvilo v rodě mužském.

Žádné komentáře:

Okomentovat