úterý 12. srpna 2008

Jsem ošmiganá


"Kdo nemá jediného přítele, toho život nestojí za to, aby byl žit."

Démokritos z Abdér

ošmiganá = ostříhaná (kdybyste tomu nerozuměli)

Tak jo... ráno jsme vstávaly docela brzo, jelikož jsme musely jít ke kadeřnici. U ní jsme zkejsly asi tam hoďku a odcházely o 250 kaček lehčí. Jakpak vypadám? Uhm... ostříhaně ^^

Jen mi trochu sestříhala konečky, prostříhala vlásky tak, aby můj výsledný účes vypadal jakože... chmpf... prostě rozevlátě, roztřepeně... a výsledný efekt je takový, že mám mírnou ofinku a snad dvakrát víc vlasů na hlavě XD Tak zase vypadám krapet jináč.

Po ošmigání jsme s mamčou zašly do nábytku (u Gondoly - restaurace...) podívat se na psací stoly a postele. Jakože výběr nicmoc. Ještě nám v Karviné zbývají dvě prodejny nábytku, ale nemyslím si, že budeme úspěšnější. Ostrava to jistí. Jen o tom musíme přesvědčit i tatíka.

Jinak ten den nebyl nijak zvláštní, jak jsem si původně myslela. Jasně... pár věcí jsem pořešila, ale teď už Xtou hodinu čučím do compu na naskenovanou příručku k autoškole a dělají se mi z toho mžitky před očima. Myslím, že značky již ovládám perfektně. Už nastal čas přejít na silniční pravidla a kdesicosi. Ale výslovně se mi nechce učit popis motoru atp. Fuj! To je jako bych se učila fyziku. Zase. Chjo.

Mám docela obavy ze zítřka. Máme mít svou první jízdu na parkovišti za letním kinem v parku. Snad tam do ničeho nenabuřím o.O

BD pořád nečtu. Furt se mi nechce. Ale Kivi je Twiligh ságou taky nakažená. Vedly jsme spolu docela plodný rozhovor na ajsku ^^

Náš rozhovor


Kivi ‎(8:24): kdybych včera byla celý den doma a ne u babiny, tak už to mám možná přečtený..... takže jdu pokračovat
Kivi ‎(8:48): jsem z toho totalne zblblá....ten začátek je taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak romantický... je to možná trochu jednoduchý, ale mně se to tak libí......
Kivi ‎(9:03): potřebuju nutně vědět, kdy se konečně Bella dozví, že je Eda upííííííííííííííííííííííííííííííír......... hahahahvhvvaavkmvakjsvammba bmsbsd,kjkjb bjsdbkhj sd...jssem tak napnutá, že neumím ani psát.... jo a taťka mi koupil toho spalovače mrtvol.....včera jsem kvůli tomu nemohla spát...to že mi to koupil byla asi osudová chyba..... a co kadeřnice, neoškudlila mi tě dohola?
Kivi ‎(9:30): vypadá to, že strana 101 se zda býti zlomová
Kivi ‎(13:56): jsem na straně 217.....zrovna jsou na té louce a Eda tam vykladá......můžu se na něco zeptat? když jsi to četla, nebo ještě čteš....taky sama sebe přistihneš, že to čteš s otevřenou hubou, máš nepřítomny výraz, směješ se a vydáváš divný skřeky? páč jestli to neděláš, tak jsem se asi fakt totálně zbláznila.....měla jsem dneska žehlit....moje maminka mi to spočítá..... ale seru na žehlení....
Kivi ‎(15:56): Alo???
Kivi ‎(15:57): Are you here?
I wonder ......ale hovno budu spekovat česky
Syki ‎(15:57): Yes, I am here...
Kivi ‎(15:57): ha....she is jazykoznalá.....
Kivi ‎(15:59): syki....jsem v prdeli.....jsem na brašinově kompu a nemůžu číst..... jsem v prdeli..... četla jsi moje vzkazy, které jsem ti během dneška posílala? už jsem u té pasáže, jak byl poprvé u ni doma....bohužel mě z mé nostalgie vytrhli mi dva hádajiíi se rodičové..... a když se poprvé políbili, vyhrkly mi slzy....nevím. jestli ohromením, šokem, soucitem, záští či čím to vlastně bylo....prostě jsem začala bulet jak mala....
Syki ‎(16:01): ani mi nemluv, zažívala jsem úplně ale úplně totéž
Kivi ‎(16:02): a teď už takové stavy jako nemáš? jak jsi se z toho dokázala vylečit kurde? chci aby to nikdy neskončilo..... bože doufám, že to bude mít ještě více dílu než HP......
Syki ‎(16:04): teď takové stavy nemám, páč jsem to dočetla - tu trojku jako... ale mám o tom docela hustý sny... ale k té čtyřce se pořád nějak nemůžu dokopat
má to jenom čtyři, brouku
čtvrtá je poslední
pak ještě má vyjít Midnight sun
což je Twilight z Edwardova pohledu
Kivi (16:04): neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.....tak napíšeme 6 a 7 a 8 a 9 a 10 řadu samy....
Syki ‎(16:04): četla jsem první kapitolu a je to super
to můžeme
Kivi ‎(16:05): já chci nekonečný seriál.....něco jako ulice....
Syki ‎(16:05): s Robertem v hlavní roli
já ho žeru
Kivi ‎(16:06): ani ve snu mě nenapadlo, že mě to tak chytne..... hej, já měla dneska žehlit prádlo.....kvůli té knížky jsem ani pořádně neobědvala...četla jsem i při jídle
Kivi ‎(16:07): co novy účes?máš barvu? letní střih? meíir? blond vlasy?
pírsing v pupíku?
Syki ‎(16:07): mám jenom sestřih, takže mám mírnou ofinku...
Syki ‎(16:08): já ti říkala, že ta sága je super
i když je místy dost trapná
já se vždycky u pasáží s Edwardem děsně culím a vzdychám a směju se
Kivi ‎(16:08): hej, ty děláš to samé, co já....akorát, že v tom filmu se mi víc líbí ten blonďák
Kivi ‎(16:09): bože, takový člověk na světě není....i když on není člověk...tak ani takový upír není....prostě není
Syki ‎(16:10): já ti to říkala
Edward je prostě úžasný
a tu Cullenovic rodinku prostě nejde nemít rád
zbožňuju Alici
Kivi ‎(16:10): jo je mi sympatická.... sice o ni zatím moc nevím, ale hned po Edovi je to asi 2 nej postava.....
Syki ‎(16:11): já je žeru všechny... ani Rosalie mi nevadí... chápu ji... to pochopíš až v trojce
Syki ‎(16:12): a Emmeta bych chtěla za bráchu /a Jaspera za švagra
Kivi ‎(16:12): aha..... no to bude brzo..... počítám, že zítra dočtu 1......a asi se tě nemusím ptát, koho bys chtěla za manžela?
Syki (16:14): samozřejmě že Edwarda... nebo pana Darcyho
Kivi ‎(16:15): no jo........myslím, že Edward to vyhrává na plné čáře.....

Žádné komentáře:

Okomentovat