pondělí 11. srpna 2008

Hudba je součástí mého života

"Jsou lidé, kteří se i vnitřně odívají, jak to vyžaduje móda."

Berthold Auerbach

Včera jsem se zapomněla zmínit o tom, že jsem se zaregistrovala na csfd.cz Tak se o tom zmiňuji dodatkově. Akorát... že pokud chce člověk komentovat, musí nejdřív ohodnotit hvězdičkami na dvě stovky filmů. Pro mě žádný problém. Já filmů viděla už pár stovek. Jenže jsem nevěděla, že tam mají limit - na den můžete ohodnotit jen stovku filmů. Chjo... Takže pokračování zítra.

Jinak jsem si dososala ten film. Jmenuje se Camp rock a baví mě. Jako ostatně skoro všechny hudební a zároveň i taneční filmy. Jsem zvědavá, kdy se o tomto filmu dozví zbytek naší republiky. A bude se opakovat přesně tentýž scénář, jako tomu bylo u High School Musical. Já o obou filmech věděla dávno předtím, než po něm začali bláznit lidé u nás. Dávno jsem jej měla shlédnutý a dávno jsem vlastnila soundtracky. Áchich ouvej. Teď se těším na třetí pokračování.

Je mi jedno, na kolik tyhle filmy lidem připadají trapné, přeumělkované a tak strašně teenagerovské. Mně se na tom líbí ta hudba spojená s tancem. A ty barvy! Bže ty barvičky! Ta živost. Ne jako tady u nás, kdy třetina obyvatelstva chodí v černém, protože si tak připadají děsně cool, třetina se snaží jít ve stylu oblékání s dobou a třetina si chodí, v čem se jí zachce... podle nálady. Mimochodem - já patřím k té třetí třetině. Když se dívám na film tohoto typu, mám z něj lepší pocit. Užívám si to. Zpívám si, hýbu se a místy mě zamrzí, že nebydlíme ve Státech. Tam bych měla přístup k tolika věcem -.-

Zítra ráno mám jít ke kadeřnici. Jsem zvědavá, jestli se jí podaří něco s mými "úžasnými" vlásky provést. Dost o tom pochybuju. A i později by měl být den nabitý. Navíc bych se už konečně měla kouknout na tu knížku z autoškoly! A zase si to zopakovat -.- Cvik dělá mistra.

Pořád jsem nezačala číst Breaking Dawn. Nějak se mi to prostě nechce číst v EN. Ale zase čekat až někdy do listopadu, až to bude v CZ. No nevím, nevím... Stejně už vím, jak to dopadne a co tam vůbec je. Ale na druhou stranu, vědět a vědět je rozdíl, že. No, uvidíme, uvidíme... jak se to vyvrbí.

Žádné komentáře:

Okomentovat