pátek 12. března 2010

Jedeme dááál...

Quoting: Mluví-li vzdělanec - poslouchej,
mluví-li přítel - diskutuj,
mluví-li blbec - ... odejdi!
Drinking: Bonaqua
Listening: Almost Alice - OST
Watching: BBC drama
Reading: Označená - P.C. Castová a Kristin Castová

Od úterka je mi blbě, byla jsem doma a školu nechala školou... Takovou bolest hlavy jsem už dlouho nezažila! Už pomalu odeznívá, ale ještě pořád není pryč. Bohužel.

Včera jsem se činila a předělala přednášky z Daní a Ekonomiky obchodu... ale večer jsem byla fest unavená. 

A dneska... dneska jsem si předělávala záznamy ze starého blogu na nový... ještě sem musím doplnit věci z Kecky a bude to snad komplet - jupííí!!!

Objednala jsem si batoh, který si chci vzít do USA... tak by mi během příštího týdne měl dojít - těším se, těším se, těším se...!

A taky se těším na další díly GLEE!
Moc se těším na GLEE!
GLEE

Žádné komentáře:

Okomentovat