sobota 13. června 2009

Zkouškové, zkouškové, zkouškové… kdypak už skončíš konečně?

Tak jo… už mi to zkouškové leze pěkne na nervy. Pokud půjde všechnoi pěkně hladce, tak mě čekají už jen 2 zkoušky.

První zkouška byla 18.5. byla z Kavntitativních metod B - nevím, jak se mi to podařilo, ale dostala jsem za B!
Pak 22.5. další zkouška… tentokráte Profesního poradenství… taky za B.

6.5. pro změnu zkouška z Angličtiny - zápočet mám (za 81,5 bodů ze 100!)

Dále pak Makroekonomie 29.5., kdy jsem to nějak udělala za C - nebudu zastírat, že jsem byla štěstím tak bez sebe, že jsem myslela, že blbě vidím (něvěřila jsem, že mám za C a že to mám vůbec).

2.6. zkouška z Obchodního práva, které se mi nějakým zázrakem pdoařilo dát za A (moje úplně první áčko na OPFce).

No a 8.6. pak zkouška z Managementu, za níž jsem kupodivu obdržela další A.

V pátek 12.6. jsem se prokousala podivnou zkouškou z Psychologie a čekám na výsledek, který bude, doufám, ve znění “splnil” - abych tak měla o zkoušku míň.

V úterý 16.6. mě čeká Informatika B a jak si to teď všechno projíždím, připadám si jako nějaký pablb - asi se budu muset modlit, abych to dala… Ale jo, já to dám… dám to… dám to…

A pak dám i 25.6. ty Peníze, banky a finanční trhy… všechny zkoušky udělám, musíííím. Chci mít totiž prázdniny! Bude to asi nekonečný zevling, jelikož nemám žádnou brigádu. Takže se asi budu flákat, flákat a zase jen flákat.

Jinak jsem se vrhla na dodělávání webu o Meg Cabot. Chci mít kompletní a pěkný web o Meg, tak mi držte pěstičky…

Žádné komentáře:

Okomentovat