úterý 1. července 2008

Už je to tady... už je to tady...

"Dnes blbec - zítra podnikatel."

Co je tady? Období brigády! Od dnešního dne makám jako brigádník ve firmě Bonatrans Group a.s. v Bohumíně.

Pracuju na Mechanických dílnách a šéfuje mi můj tatík. Koulíte očima? Tak jimi nekulte a čtěte...

Už loni jsem v Bonatransu makala jako brigádník, ale na jiném místě - na Aréně (já chápu, zbytek nepochopí, musel by vidět a zažít). Letos pracuju na Kalírně a Montáži gumykol (či jak se to vůbec jmenuje). Prošla jsem "školením", podepsala smlouvu, daňové přiznání a tradáá do práce. Pracuju s holčinou o rok mladší. Chodí na gympl v Bohumíně. A hned první den jsem vyzjistila, že má ráda koně a jízdu na kole. No... vyzjistila - řekla mi to sama. Já se jen šikovně poptávala... aniž bych o sobě moc vyzrazovala.

Dneska jsme odmašťovaly a natíraly kola - zakázka pro Oslo (Norsko). Šíleně mě bolely nohy z pevných kožených pohorek - pevná zasraná obuv. Zítra beru tenisky. Kdo tu bolest má vydržet? Vždyť já kulhám! Tak... za den jsem si vydělala cca 4 stovky hrubého. Prachy se vždycky hodí.

A jak to mám se školou? Včera jsem byla na RBP, abych dodala potvrzení o studiu - vše kvůli pojištění. Blablá... blablablá...

btw Málem mě klepla pepka z toho, že na DA jsem měla 83 nezkouknutých obrázků. OMG

Žádné komentáře:

Okomentovat