neděle 1. června 2008

Indiana Jones a Království křišťálové lebky

Dámy a pánové, ten film mě úplně dostal! Ať už si ho kdekdo haní, mně se líbil a chci ho vidět znovu. Jakmile zazněla stará známá melodie, nahodilo to ve mně takovou příjemnou náladu. Vzpomněla jsem si na předešlé díly a s obrovskou chutí si pochutnávala na popcornu, zatímco jsem oči skoro neodtrhla od plátna.

Že je to plné chyb, že to nemá pořádny děj, že je to sci-fi s mimozemšťany... a plno dalších věcí... je mi to fuk. Já jsem z toho filmu nadšená. A vážně se směju těm, kteří na tento poslední Spielbergův film jenom nadávají, že od toho čekali víc. Vzpamatujte se a buďte rádi, že je nějaká 4. Kdoví... třeba z Henryho Jr.... tedy... Mutta bude další Indy a my můžeme čekat další díly ^^ Byla bych jenom ráda. Scéna, kde šermuje na kapotě auta je peckovní. A to, jak se pak po liánách pohybuje jako Tarzan je povedený vtip.


Žádné komentáře:

Okomentovat