pátek 30. května 2008

Forrest Gump

Moje máma vždycky říkávala: "Život je jako bonboniéra, nikdy nevíš, který kousek si vytáhneš."

Forrest Gump
Tento film mám moc ráda. Kdykoliv ho dávají v televizi, nenechám si ho ujít a poctivě koukám. A pokaždé, pokaždé se mi pomalu brada sesouvá dolů... až někam na koberec.

Je to opravdu úžasný snímek a kdo jej ještě neměl možnost vidět, nechť tak co nejdříve učiní, protože za to fakticky stojí. Tom Hanks hraje svou postavu úžasně. V některých momentech si připadáte, jakobyste vedle Forresta na té autobusové lavičce seděli taky a poslouchali jeho vyprávění o životě. Forrest je takový český Jára Cimrman.

Mě ten film vždycky dojme ^^

Gagy

Forrest Gump: A od té chvíle už jsem stále jen utíkal. Já netušil, že je to k něčemu dobrý.

Dorothy Harrisová: Tak jedeš s náma?
Forrest Gump: Máma mi řekla, abych nikam nejezdil s cizíma lidma.
Dorothy Harrisová: Tohle je autobus do školy.
Forrest Gump: Já jsem Forrest, Forrest Gump.
Dorothy Harrisová: Já jsem Dorothy Harrisová.
Forrest Gump: No tak teď už nejsme cizí.

(Forrest Gump běží při zápase po hřišti.)
trenér: Kdo to sakra je?
asistent trenéra: To je přece Forrest Gump, místní magor.
trenér: Možná je to ten největší pablb na světě, ale běhá mu to.

Jenny Curranová: Byl jsi někdy z holkou, Forreste?
Forrest Gump: Chodím s nima na kurzy rodinnýho účetnictví.

(Ve Vietnamu.)
Forrest Gump: Z přírody jsem tady toho viděl hodně. Chodili jsme na dlouhatánský výlety. Pořád jsme hledali ňáký malý pány.

Forrest Gump: Poručíku? Co tady děláte?
poručík Dan Taylor: No jo. Šel jsem, kam mě nohy nesly.
Forrest Gump: Vždyť žádný nemáte, poručíku.
poručík Dan Taylor: Jo, to vím taky.

Forrest Gump: Jmenuju se Forrest Gump a říkají mi Forrest Gump.

Žádné komentáře:

Okomentovat