pátek 25. dubna 2008

Baby nebude sedět v koutě!

Zavřeme ji do sklepa!

To jsem se zase po dlouhé době dívala na Hřísný tanec... když byly reklamy v Ošklivce Katce. Když musíš, tak musíš. Jak se mi ta Ošklivka nelíbila, teď ji žeru. A nejsem sama. Je nás víc. Náš počet se až nebezpečně zvyšuje. A za pár dní nás bude tolik, že si to nedokážete představit. Cítím to ve svých starých kostech. Na moutě...

Otázky do češtiny už mám kompletní. Otázky ze ZSV taky. Do angličtiny mi těch otázek zbývá ještě cca 12. A dějepis nemám vůbec.

Ale to nevadí! Já to zvládnu.

Ještě mám pořád 26 dnů do maturitního dne. Nebo-li DNE D!

A dneska... dneska jsem se dozvěděla jednu úžasnou věc...

Z maturitní slohovky mám 1!
Juchůůůů
*radostí poskakuje po pokoji*

Podle naší učitelky na češtinu (té trubky jedny), to byla nejlepší maturitní práce. Bez jediné chybičky. A víte, co mi napsala do hodnocení? Že se mi podařil lehký a svěží fejeton, v němž jsem dokázala dojít i k hlubším myšlenkám. A že jsem ukázala svůj kultivovaný postoj k jazyku a že jej umím využít. O lalááá... mama mia! Jsem úplně happy - jak říká Nikitka. A chtělo by to nějak oslavit ^^ Ale zase nemám prachy... takže zase nic.

Fotku na tablo jsem po mnoha peripetiích odevzdala a teď už stačí, jen abychom se toho vystavení tabla vůbec dočkali.

Příští týden nejdu do školy (jen 3 dny... pche) a budu se soustřeďovat na svou poslední možnost, jak se dostat na vysněnou školu. Jestli to poseru i teď, je mi jasné, že zůstávám v Karviné. Holt budu mít smůlu. Ále co... mladá jsem, hezká jsem relativně a úspěšná můžu být i tak.

Oddychnu si, až to všechno budu mít za sebou.
Pokud se mi podaří, musím to pořádně oslavit.
Asi bych měla začít šetřit.

Žádné komentáře:

Okomentovat