neděle 30. března 2008

Našli jste Převaděč spojitosti?

"Hele, vole, kde mám káru?"
"Kde ji máš?"
"Hele, vole, nedělej fóry, kde mám káru?"
"No kde ji máš?"
"Vole, kde je má kára?"

Tenhle film (Hele, vole, kde mám káru?) je bezkonkurenčně ten nejvtipnější film, který jsem v poslední době viděla. Už když jsem jej viděla před X lety, musela jsem se prostě smát. Takovou blbinu nenatočí hned někdo. A zrovna dneska tenhle film v telce opakovali. Prostě jsem se musela dívat! Byla to otázka života a smrti!

O čem to je?

Dva nerozluční kámoši Jesse a Chester to minulou noc pěkně rozjeli. Ráno zjistili, že mají plnou lednici pudinů. Nemohli si vzpomenout, co minulý den vůbec dělali. Na záznamník se jim ozvou jejich nasrabné holky, které jim sdělují, že u nich včera udělali s tou párty pořádný bordel a jedním dechem je osočí z toho, že beztak zapomněli na dárky k jejich výročí (mimochodem, ty dvě holky jsou dvojčata).

Ti dva se začnou navzájem ujišťovat, že ty dárky k výročí mají, jen neví, jaké jsou a kde jsou. Tedy... vlastně ví, kde jsou. V autě (čtěte: káře) Jesseho. A pak už to jede. Vyjdou z baráku ven a nikde nevidí Jesseho auťák... Chestera napdne, že by si měli zrekonsturovat včerejší den a tak se vlastně vrátí ve vlastních stopách a najdou auto i s dárky! Jak jednoduché! Opravdu? Ale houby!
Dostanou se do striptýzového baru, kde jim transsexuální striptérka vyhrožuje něčím (teď si nevzpomenu čím) a chce po nich, aby jí vrátli těch 200 000 dolarů, kteér jim včera dala v kufříku a které jí pak měli na domluveném místě předat. Samozřejmě si ti dva nic nepamatují.

Mezitím je zastavují různí týpci - sekta (?), která udržuje kontakt s mimozěmšťany, parta ženských, která na dotaz: "Co jste zač?" odpoví: "My nejsme zač, my jsme kočky!" a pak ještě dva chlapi v kožených oblečcích - a všichni se pídí po Převaděči spojitosti! Co to je?

Převaděč spojitosti je velmi záhadné a mocné zařízení a jeho tajemství převyšuje pouze jeho síla.
LOL
Takže teď hledají auto s dárky, prachy a ještě Převaděč spojitosti, o kterém ani nevědí, jak vlastně vypadá. Ale všichni jim jdou kvůli němu po krku.

Nakonec to všechno dopadne dobře. Získají ženy svého srdce, najdou prachy a vrátí je transsexuálům (striptérka má i svého chlapa = ženskou) a dokonce i Převaděč spojitosti. Zastaví katastrofu v podobě konce světa (nebo snad vesmíru?) a odkrouhnou tu Kočku (složité na vyprávění, kdo neviděl, má smůlu).

Prostě a jednoduše to byl úžasný film. A já nemohla odolat ^^

(ráno přileze Jesse za Chesterem do obýváku)
Jesse Montgomery: Člověče, já teď měl šílenej sen.
Chester Greenburg: Jakej?
Jesse Montgomery: Už nevím.

Jesse a Chester: (vzkaz na záznamníku) Jesse a Chester jsou teď ňuňo. Prosím, zanechte své ňuňo po zaznění zvukového signálu. Ňuňo.

(přiběhne nasraný Pizzacoli a nadává klukům za to, že včera nerozvezli těch 30 krabic pizz... kluci mezitím vyhodili poslední důkaz - tedy rozjezenou pizzu - na strop a ta se pomalu odloupává a oni potřebují, aby to Pizzacoli neviděl)
Jesse Montgomery: Hele! Sob!
pan Pizzacoli: Co?
Jesse Montgomery: Byl to jenom pošťák.

pan Pizzacoli: Trénovaný delfín by tu práci dělal lépe než vy!
Jesse Montgomery: Tak by ale byla pizza celá umáčená!

Chester Greenburg: Hele! Jednorožec!
pan Pizzacoli: Jednorožec?
Chester Greenburg: To byl jen obyčejnej kůň. Sakra!

(kluci zjišťují, že mají na zádech tetotávní, ptají se, co tam má ten druhý napsáno a nerozumí si)
Jesse Montgomery: Kámo, ty máš tetování!
Chester Greenburg: Jo, ty taky!
Jesse Montgomery: A co tam mám?
Chester Greenburg: Bezva. A co moje?
Jesse Montgomery: Vole. A co moje?
Chester Greenburg: Bezva. A co moje?
Jesse Montgomery: Vole. A co moje?
Chester Greenburg: Bezva. A co moje?
pan Lee: Idioti! Tvoje tetování je vole, tvoje je bezva. Chápete?
Jesse Montgomery: Pardon.

Chester Greenburg: Počkej. Mám opravdu blbej pocit u žaludku.
Jesse Montgomery: Možná by sis měl skočit na záchod.
Chester Greenburg: Ne. Ne. Víš co je to za pocit? To je láska!

(kluci zjistili, že nemají káru, mávají tedy na starou babičku, která jede kolem nich)
Chester Greenburg: Hej! To je paní Crablemanová. Ta nás sveze! Hej! Paní Crablemanová! Hej!
paní Crabblemanová: (nabere ho předkem auta) Zasraní feťáci!

Jesse Montgomery: Včera v noci jsme ztratili auto, přijali jsme kradené peníze od transsexuálního striptéra a teď nějací vesmírní týpci po nás chtějí najít věc, kterou neumíme ani vyslovit.

Jesse Montgomery: Pěkný oblečky.
Jeff: To nejsou oblečky. To jsou mezihvězdné skafandry.

Chester Greenburg: Je tohle Zoltanova základna?
Jeff: Ne. Tohle je dům jeho rodičů.
Chester Greenburg: Hele, stodola!
Jesse Montgomery: Stodola? Je červená?
Chester Greenburg: Ne.
Jesse Montgomery: Tak to není stodola!

(kluci dostali hlad a zajeli si objednat jídlo)
automat: Čínské jííídlo. Co to bude?
Jesse Montgomery: Ano. Rád bych si objednal.
automat: Co si dáte?
Jesse Montgomery: Jo, dal bych si třikrát česnekový kuře.
automat: A dál?
Jesse Montgomery: Třikrát dnešní polívku.
automat: A dál?
Jesse Montgomery: A taky nějaké koláčky štěstí.
automat: A dál?
Jesse Montgomery: To je vše.
automat: A dál?
Jesse Montgomery: Ne, to je vše!
automat: A dál?
Jesse Montgomery: A dál nic, protože jsem objednal!
automat: A dál?
Jesse Montgomery: A dál nic!
automat: A dál?
Jesse Montgomery: Dál nic!
automat: A dál!
Jesse Montgomery: Dál nic! Opravdu mě začínáš srát, kámo!
automat: A dál?
Jesse Montgomery: A dál půjdu dovnitř a nakopnu tě do zadku, jestli řekneš znovu a dál!
automat: A dál? A dál? A dál? A dál? A dál?
(Jesse rozmlátí automat... odjedou a z rozmláceného automatu se znovu ozve... A dááááááál?)

Jesse Montgomery: Kámo. To je lama.
Chester Greenburg: To není lama. To je pštros.
Chester Greenburg: Hej, viděl jsem jednu věc o pštrosích na Animal planet.
Jesse Montgomery: To jsou lamy, chlape.
Chester Greenburg: Ne. Měl by jsi zůstat stát v klidu a oni by se měli začít nudit a odejít.
Jesse Montgomery: Myslím si, že to funguje.
(pštros klovne? jednoho z kluků do hlavy)
Chester Greenburg: Pitomý lamy. Zdrháme!
Jesse Montgomery: Do auta! Čím se pštrosi živí?
Chester Greenburg: Proč?
Jesse Montgomery: Jestli jedí oříšky prostě jim hodíme oříšky a oni vypadnou.
Chsester Greenburg: Nemáme oříšky.
Jesse Montgomery: Výborně, jsme hotoví!

A kdo za to všechno může?


ONI!

Žádné komentáře:

Okomentovat