pátek 8. února 2008

Jeď, Vašku, jeď!

I takhle bych mohla nazvat celý den, kdy jsem skoro od desíti ráno sledovala volbu prezidenta ČR. Jen mě mrzelo, že jsem nestihla samotný projev Václava Klasue. Ale jeho protikanditáta jsem viděla. A pak i "úžasné projevy" ostatních. To by se mohlo promítat v kinech jako domácí komedie ^^

Co ti poslanci spolu se senátory jsou schopní předvést. Ovšem nejvtipnější na tom všem bylo to nekonečné hlasování o tom, jak vůbec budou o budoucím prezidentovi hlasovat :D Vašek si tam chudák hrál s průpiskou a Švejnar tam všechny propalovala pohledem, jakoby mu to snad mělo přinést další hlasy.

Je snad poznat, že jsem pro Klause. Vím, že není ideální - některé jeho názory jsou opravdu... podivné. Ale Švejnar? Děkuju, ne! Česká republika v první řadě potřebuje někoho, kdo v ČR žije! A ne, že si vesele x let pobývá v Americe. Už to mi na Švejnarovi vadí. Nehledě na to, že se nehledá nejlepší kandidát na prezidenta, ale někdo proti Klausovi - jenom ať to není Klaus! To se Paroubek vážně moc nevytáhl. Klaus si pořád stojí za svými názory (alespoň většinou), kdežto Švejnar slibuje všechno a říká, jaký bude úžasný partner. Chicht a žblept!

S Klausem jsem zajedno v tom, že jsme do Evropské unie lézt vážně neměli. Co nám EU dala? Vždyť ti naši pitomci ani pořádně z fondu EU neumí čerpat. A určitě nejsme rovnocenným pratnerem ostatním členský mčlenům. Jasně, EU má výhody (jako volný pohyb mezi státy EU a tak vůbec)... ale připadá mi, že má mnohem více nyvýhod. Splňte naše podmínky, jinak máte smůlu. Ale pryč od EU...

Jak tak vidím ten náš parlament, myslím, že by měli zrušit nepřímou volbu a konečně zavést volbu přímou. Ostatně by si o svém prezidentovi měl rozhodnout lid. A ne zákulisní čachry politických stran. Prezident reprezentuje stát a jeho národ. Ne parlament! Prezident lidu!

Žádné komentáře:

Okomentovat