sobota 17. listopadu 2007

Čím to je? Čím to je?

Tak to teda fakticky netuším... Už několikrát jsem si zakládala nějaký ten blogís (ať už to bylo na blog.cz nebo na bloguje.cz či jak to vůbec je) a vydržela jsem u toho cca dva měsíce. Čím to je?

Ne, že bych neměla, co říct - já toho mám na srdci a na jazyku hodně - ale nevydržím u nějakého netového "deníku" dlouho. Mám totiž pocit, že jsem pořád v nějakém časovém presu či co. Ale tak... dneska jsem si řekla, že se o to pokusím znovu - a tradááá. Možná je to tím "magickým" datem v kalendáři, že mě to nutí k nějaké akci.

Kolikátého že to je? Ale prosím vás! Je 17. listopadu - Studentský den! Tedy den všech studentů, tudíž i mne. A áno... jistým způsobem jsem revoluční dítě. Sice jsem se nenarodila přímo 17. 11. 1989, ale jsem dítě revolučního roku - páč jsem se narodila 4.1.1989. A mám pocit, že o sobě můžu prohlásit, že jsem byla součástí (byť jen na pár měsíců) tehdejšího komunistického režimu. Ovšem je nám všem jasné, že si z něj nemůžu nic pamatovat - ále co... jsem revoluční dítě.
A tomuto dítěti dneska švihlo a založilo si netový deníček. Držte mi palečky, aby mi to vydrželo alespoň ten jeden měsíc.

Žádné komentáře:

Okomentovat